-
Que é a publicidade?
A publicidade é unha
comunicación vinculada
ao mercado que emprega unha mensaxe non persoal patrocinada por unha
empresa para promocionar ou vender un produto, servizo ou idea.
Na publicidade, o anuncio
publicitado é pagado pola empresa que o elabora e que é quen ten o
control sobre a mensaxe. Este non está
dirixido a unha persoa en particular, se non ao colectivo e
transmitido por varios medios de comunicacion, incluídos os
periódicos, revistas, televisión,
radio, correo directo, correo electrónico,
blogues, redes sociais, sitios web ou mensaxes de texto.
O seu fin é animar ao consumo
dun produto determinado ou dun servizo pero tamén
está concebido para
educar ou informar à
poboación
sobre usos, costumes, ou comportamentos adecuados e correctos en
determinados momentos. Este tipo de publicidade educativa é a usada
polas institucións
gubernativas ou administrativas.
-
Estratexias publicitarias
O fin da publicidade é
conseguir un efecto determinado no consumir, para que coñeza e
consuma o produto publicitado. Para que chegue aos sentidos dos
consumidores precisan os publicistas de diferentes técnicas que
faciliten a atención
dos destinatarios. Entre estas, están
as seguintes:
Destacar
a marca:
Canto
mais notoriedade teña a empresa, canto
mais evidente sexa o nome desta canto
mais coñecido sexa,
maior incidencia na memoria do consumidor e portanto mais e mellor
coñecido será
o produto. Por exemplo: todo o mundo sabe o que és unha Magefesa.
Non a chamamos unha ola
a presión,
ola express ou cazola
a vapor. Sabemos o nome da empresa e vamos a comprar unha Magefesa,
non outra cazola a vapor….
Buscar
os lugares adecuados para publicitar: Isto
inclúe
levar o anuncio a medios onde se transmita a mensaxe benn e chegue ao
maior numero de consumidores. Os medios de comunicación
audiovisual son os mellores
Posteriormente
hai unha serie de técnicas
que se aplican sempre para chamar a atención:
-
Repetición: A mensaxe ten que ser repetitiva. Insistir sobre a bondade do produto e poder ser vista ou ouvida moitas veces.
-
Exaxeración: A mensaxe ten que esaxerar as cualidades do producto baseandose na dramatización.
-
Asociación: A mensaxe ten que relacionar o produto con algo ou alguen atractivo, coñecido e que gostemos. Se o produto é anunciado por un personaxe famoso ou se é feito nun lugar que gostemos, cunha cancion na moda ou con algo que nos emocione sempre será mais aceptada. O humor, os bons sentimentos, a beleza, son elementos cos que se pode asociar a publicidade efectiva.
-
Ofertas: A publicidade ten que ofrecer vantaxes sobre o resto dos produtos de outras empresas. Se o que eu anuncio é mais barato que a das outras empresas será un atractivo para o consumidor, pero tamen hai que ofrecer sinceridade, garantia de bo funcionamento, oportunidade do produto (non se pode facer propaganda dun viaxe cando estamos confinados na casa, por exemplo...)
Nese anuncio reunimos varias
das cualidades: A asociacion coas vacacions, que es algo do que todos
gostamos; a exaxeración,
humor, relacionamos o
produto con diversion, etc...
-
A Mensaxe publicitaria
Como todo acto de comunicacion
debe haber o seguinte:
-
Emisor: A empresa ou institución. As mensaxes publicitarias son elaboradas polo departamento de publicidade que pode haber en toda empresa ou en caso de non habelas ou de querer contar coa axuda de profisionais podemos encontrar nas Axencias de Publicidade.
-
Receptor: É o consumidor. Non é o mesmo facer unha propaganda de xoguetes para nenos que unha propaganda de coches para adultos, que unha ofrecendo servizos aos xubilados. En cada caso a linguaxe e a forma de comunicar debe ser diferente.
-
Mensaxe: É a propaganda en si mesmo, con un slogan que teña facil chegada. O Slogan debe ser curto, facil de entender, que resuma todo e se pode ser divertido.
-
Canal: É o medio de difusión que podem ser:
-
Escrito: Xornais, revistas, folletos,
-
Audiovisuais: cine, radio, televisión, etc
-
Internet
-
Publicidade urbana: cartaces nas paredes, en vehiculos,, anuncios luminosos,
-
-
Codigo: Pode ser por medio dun idioma pero incluso pode ser so xestual,
En
este vello anuncio vemos o emisor (a empresa chamada AGNI), o
receptor (o publico en xeral para pasar o inverno), a mensaxe (compra
unha estufa para o frio) conmslogan incluído (Moraleja: compra unha
agni y tira la vieja) onde hai humor e caricatura, o canal (a
television)
Comentarios
Publicar un comentario